sadece bizde ve menent ülkelerde olsaydı kişileştirme ve tedavi elan amelî bulunabilirdi diyen Tunç, bilcümle dünyanın az ya da şunca bu değer erozyonundan muzdarip olduğunu belirtiyor. Tunç, bu insanca erozyonun yalnızca dizilerin yabancı dizi indir yarattığı bir skor olmadığını, bilgisayar oyunlarından magazine, internetten reklamlara derece gündelik, ömürsüz bir pop kültürü dünyasını oluşturan bütün ürünleri, haberleşme sektörünün temel döndüren hızının yarattığı çizi değişikliklerini, toplum olarak bir kültürel vizyona malik olunup olunmadığını hatta buna yokluk duyulup duyulmadığını birbirini tetikleyen unsurlar olarak yabancı dizi indir bir arada tefekkür etmek ve meseleye topyekün uğraşmak gerektiğini belirtiyor. Ayfer Tunç Çağımızın esas karakterlerinden biri ve en vahimi değeri değersizleştirmesi, değersizleşen değerin namına yeni bir ürün koymasıdır. Zaman değerin hakikat şayan olabilmesi için ölçülebilmesi gerekiyor ve dizilerin değeri ölçülebiliyor. sözleriyle değerlerdeki erozyonun yalnızca paradigma filmlere has olmadığına, yaşamın bir sonsuz alanında değer kaybı olduğuna dayalı değerlendirmelerde bulunmaktadır.

Kitle komünikasyon araçlarını kullanım ve sarf alışkanlığı ailede başlar, sülale zarfında biçimlenir. kütle haberleşme araçlarının yayınlarının tüketilmesinin toplumsal etkileri ve toplumsal sonuçları aileden hür ele alınamaz. Aile, haberleşme game of thrones altyazı araçları karşısında tercihlerini kullanır. Her ailenin iletişim ortamı istimal alışkanlığı bu yüzden birbirinden farklıdır.  televizyon alıcısı erek kitlesi olan toplumla birleşmesini ev vasıtasıyla sağlar. Aile, toplumsal gruplar ortamında televizyonla en fazla ve elden diyaloğu kâin gruptur. nedeniyle aile, toplumun televizyona dayalı oluşuma, değişime evet da bozulmaya en ziyade maruz game of thrones altyazı mütebaki grubudur.116 Televizyonun hedefi ailedir. jurnal ya da haftalık televizyon yayınları, yevmi yaşamın akışına için düzenlenmektedir. Televizyon, izleyicilerini yalnızca bir birey olarak değil, bir ailenin üyesi evet da değişik üyelerinden birisi olarak görmektedir. Televizyon, günümüz toplumlarda ele aldığı bir şu denli husus açısından bir eş aracıdır. Televizyonlarda ele alınan bir bunca konu, mahsus de paradigma filmlerde anlatılan hikayeler aileler etrafında gelişir

göstergeç dizilerinin ele aldığı yemeden içmeden her mevzu toplumsaldır. Televizyonun ev içindeki konumu, ailenin bir bireyi; ama ailenin vesair bireylerine neyi kesinlikle yapacaklarını, yapmaları gerektiğini öğreten ve vesair parçalanmamış the 100 1.sezon seçenekleri kapayarak onları buna zorlayıcı zorba bir bireyi biçimindedir. Büyüsüne teslim olmuş toplumlarda televizyon, ailenin oluşmasındaki formalitelerden, ailedeki rollerin bölüşülmesine, ocak bireyleri arasındaki ilişkilerin düzenlenmesine, ana babanın çocuğa kontra the 100 1.sezon yaklaşımına, çocukların ebeveyne muhalif tutumuna derece vakit kaybetmeden her konuda esas belirleyici ve yönlendirici durumundadır. Söz gelimi ülkemizde “görücü usulü ile evlilik” kurumuna bakış açısındaki değişimin, televizyonun değerlerin değişimine olan etkisini göstermesi açısından mahsus bir önemi vardır. sav ekonomik dünyaevi usulünün Türk toplumu ve Türk ailesi süresince tartışılır hale gelişinin tarihini belki Tanzimat’a ve illa günindi etkisindeki ilk literatür ürünlerimizin ortaya çıktığı dönemlere dayandırmak mümkündür.